A Nissan Motor Co., Ltd. kiterjesztette
a következő generációs NissanConnect szolgáltatásainak elérhetőségét Európára.
A megújult Nissan Qashqai európai vásárlói mostantól még zökkenőmentesebb
és személyre szabottabb élményt kaphatnak az olyan szolgáltatások
integrálásával, mint a Google built-in.*
Az ügyfelek digitális életének és járművének összekapcsolása
A következő generációs rendszer Google built-in funkcióval rendelkezik, amely
lehetővé teszi a járművezetők számára a Google Térkép használatát, és a már
személyre szabott Google-fiókkal történő bejelentkezést követően hozzáférést
biztosít kedvenc helyeikhez és érdeklődési köreikhez.
Ez csökkenti a mobiltelefontól és mobiltelefon-hálózattól való függőséget. Az
éteren keresztüli frissítések biztosítják, hogy a térképinformációk mindig
naprakészek legyenek. A Google Asszisztens* lehetővé teszi a vezető számára,
hogy hangját használva kérjen segítséget vezetés közben. A Google Asszisztens
segítségével a vezetők természetesebb nyelvezettel és hangvezérléssel
állíthatják be az autó légkondicionálást és a navigációt.
A NissanConnect Services új generációja hozzáférést biztosít a járművezetők
számára a Google Play*-ről letölthető alkalmazások ökoszisztémájához, így
kényelmesen hallgathatják kedvenc zenéiket, podcastjeiket, hangoskönyveiket
és még sok mást közvetlenül a járművükből.
Továbbfejlesztett interfész és jobb kezelhetőség
A felhasználók kényelmesen megoszthatják az alkalmazáson keresztül a
csatlakoztatott funkciókat, mint az uticél beállítást, a légkondicionáló
távvezérlését a családtagjaik fiókjaival. Ezenkívül a frissített felhasználói felület
kialakítása intuitívabb kezelést és információfelismerést tesz lehetővé,
csökkentve a vezetés közbeni stresszt.
A rendszer számos olyan funkciót is kínál, amelyek támogatják az ügyfelek
tulajdonának védelmét. Ha elfelejtenek becsukni egy ablakot, vagy véletlenül
nyitva hagynak egy ajtót, az alkalmazás push-figyelmeztetéssel értesíti őket a
jármű állapotáról.
A NissanConnect Services alkalmazás támogatja a karbantartást és más
járműkezelést, értesítést küldhet a tulajdonosoknak az alkatrészcsere
szükségességéről, és lehetővé teszi számukra a szervizidőpontok kényelmes
ütemezését.
Továbbá a tisztán elektromos autóval rendelkező ügyfelek számára a
NissanConnect Services segíthet a gazdaságos töltési időpontok
meghatározásában, figyelembe véve az akkumulátor fennmaradó kapacitását és
a csúcsidőn kívüli villamosenergia-órákat.
Új élmények és kibővített funkciók
A jármű fedélzeti kommunikációs képességei lehetővé teszik a személyre
szabottabb funkciók fejlesztését és új szolgáltatások hozzáadását a jármű
megvásárlása után is.
Az előző generációs NissanConnecthez képest megduplázódott a következő
generációs NissanConnect Services alkalmazáson keresztül vezérelhető
járműfunkciók száma. A rendszer személyre szabottabb élményt kínál, melynek
célja a tulajdonosok életstílusának javítása az autón belül és azon kívül is.
Yukio Ito, a globális ügyfélélményért és a kapcsolt autós szolgáltatásokért
felelős vállalati alelnök elmondta: „A Nissan kapcsolt szolgáltatásai a telematikai
szolgáltatások több mint 20 évvel ezelőtti indulása óta, innovatív módszereket
kínálnak az autó értékének maximalizálása érdekében. Felhasználóközpontú
megközelítésünkkel összhangban a Nissan felgyorsítja az olyan szolgáltatások
nyújtását, amelyek gazdagítják ügyfeleink mindennapi életét, biztosítva, hogy
akkor is kapcsolatban legyenek a járművükkel, amikor nem ülnek benne.”
A frissített NissanConnect Services e havi európai kiterjesztése a következő
generációs NissanConnect Services sikeres észak-amerikai bevezetését követi,
amely idén januárban a 2024-es Nissan Rogue frissített változatán jelent meg. A
NissanConnect Services további régiókra és modellekre történő kiterjesztéséről a
Nissan későbbiekben ad tájékoztatást.