Vissza a hírekhez


    
    Környezetbarát motorokkal frissül a Renaut Kadjar

A Renault Kadjar három évvel ezelőtt debütált a piacon, a legtöbb pedig már kozmetikába küldték. Megnyerőbb lett a külseje, minőségibb hatást kelt a belseje, és a erőforrások jobban teljesítenek. 

A Kadjar külsején sokat finomítottak a tervezők, és közelebb hozta a többi friss Renault modellhez. A fényszórók C-alakú fénymintája jellegzetes Renault stílusjegyek, és még LED-es irányjelzőket tartalmaz. Ezzel párhuzamosan a ködlámpák diódásak lettek, akárcsak a tolatólámpák és a hátsó ködlámpák. Utolsóakat a lökhárítóba építették. Ezenkívül a dizájnerek átrajzolták a lökhárítókat és szélesebb, krómberakós fűtőrácskal látták el a Kadjart. A könnyűfém felnik kínálata újszerű, stílusos, 17, 18 vagy 19 colos szettek közül választhat. A karosszériafényezés skálája az Oural és Highland zöld, valamint az Vas kék árnyalatokkal gazdagodott.

Az utastérben érzékelhetően javult a minőség és lecserélték a központi érintőkijelzőt. Ez fényesebb és érzékenyebb a korábbinál. A klímaberendezés vezérlőpanelje modern, ergonomikusabb, és az egyes értékek a tekerőgombok belsejében megjelenjenek. A selyemfényű króm díszítőelemek igazán elegánssá teszik az környezetet. Újfajta kárpitok közül lehet választani, minden esetben jól látható szegélyvarrással, esetenként 3D-s hatású mintázattal. A csúcsot egy fekete kiadású kivitel jelenti, teljes Alcantara kárpitozással, Fekete tetőkárpittal és különleges szőnyegekkel. Az ülések újak, határozottabbak az oldaltartásuk és a dupla sűrűségű szivacsozást kaptak. A könyöklő tologatható. Az ajtópaneleket átdolgozták, és a rajtuk elhelyezett gombok háttérvilágítást kaptak.

Az R-LINK 2 multimédiás rendszer immár képes az okostelefon-tartalmat tükrözésére, legyen az Android vagy IOS rendszerű. Apróságok, de az első ajtók már 1,5 literes palackokat tudnak fogadni, és hátulról telepítettek USB csatlakozókat. A csomagtartó 527 literes (gumibavító készlettel), és az ülések ledöntése 1478 literesre növelhető. Praktikus, hogy a jobboldali első ülés háttámlája síkba dönthető, így a Kadjarba akár 2,5 méter hosszú tárgyak is beférnek.

Az új Kadjar a Renault új, erőteljes erőforrásokat kínál, amelyek a legszigorúbb Euro 6d-TEMP emissziós normát teljesítik. Új a kínálat a Daimlerrel közösen kifejlesztett, többek között a Mercedes A-osztályban található 1,3 TCe turbómotor, amely 140 és 160 lovas verzióban, kézi vagy duplakuplungos automata váltóval érhető el. Az SCR katalizátorral felszerelt gázolajos egységek Blue dCi névvel kerülnek a Kadjar motorházteteje alá. Egy kisebbik 115, egy nagyobbik 150 lóerőt mozgósít, és négykerék-hajtással párosítható. A Nissan modelljeiben megtalálható a 4WD rendszernek három üzemmódja van, kétoldali (2WD), automatikus (Auto) és rögzített. Utóbbi esetben a középső differenciálmű el van osztva a tengelyek között. A Kadjar 20 centis szabadmagasságával egyébként egész szépen mozoghat terepen is.
 

 

 



MTI Hírfelhasználó


 





 

 


Felügyeleti szerv: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.telefonszám: (+36 1 457 7100), honlap: www.nmhh.hu
A weboldal tulajdonosa a Starbox Média Kft. (3300 Eger, Trinitárius út 1.)